Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
52400 Roeben 29-9-2008 19:18 Begin Forum 3763 20

Topicpost
Gepost door: Roeben Gepost op: 29-9-2008 19:18
Dames en heren,
Uiteindelijk heb ik mijzelf zo ver gekregen om mijn Puch weer eens tevoorschijn te halen na 1,5 jaar stil te hebben gestaan. Hij staat namelijk in de weg en ik wil hem gaan verkopen.
Ik probeer hem te starten: niks, ook al snel opgegeven. Carburateur schoongemaakt en nu rijdt hij wel, maar alleen met de choke aan. Mijn conclusie: teveel lucht, ik de luchtfilter inlaat een beetje afplakken en toen deed hij het ook zonder choke maar rijdt niet harder dan 20 km/h. Met de luchtregelschroef heb ik ook al van alles geprobeerd, die staat ook goed.
Gelijk ook maar op valse lucht gechecked met deo: niks gevonden.
Toen bedacht ik me dat de benzine te oud zou kunnen zijn, dus ook die heb ik ververst. Maar nu loopt hij weer hetzelfde (tape is ook weer van luchtfilter af):
Zonder choke helemaal niet, krijg hem niet eens gestart.
Met choke wel en is met de luchtregelschroef dan lekker rustig stationair te krijgen, maar de choke gaat er bij mijn puch automatisch af als je de gashendel voor een kwart open zet. En vanaf dat punt gaat hij dus uitvallen, als ik dan het gas loslaat blijft hij nog wel even lopen maar uiteindelijk stopt hij ermee.
De Puch is geloof ik nog helemaal origineel behalve de uitlaat.

Ik hoop zo voldoende info te hebben gegeven en ik hoop natuurlijk dat iemand een gouden tip heeft om mijn Puchje weer aan de praat te krijgen.
Groeten,

Ruben

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved