Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
52338 | sPINE | 27-9-2008 11:58 | Main Forum | 2818 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: sPINE | Gepost op: 27-9-2008 11:58 |
Ja mensen, ik hoor nu officieel bij het brommerforum want ik heb zinds vanochtend namelijk m'n eerste bekeuring te pakken. Niet echt iets om trots op te zijn maargoed, het is mijn eigen schuld. Zoals jullie weten doet m'n yamaha dt het eindelijk en met mn domme kop ben ik deze gaan testen op de weg, zonder helm. En aangezien de brommer nog niet verzekerd is en ik mijn rijbewijs nog niet heb, ben ik zwaar de lul :P Rijden zonder helm hebben ze me eigenlijk een beetje mee gematst, want hier heb ik een waarschuwing voor gekregen. De officier gaat bepalen wat de bekeuring voor het rijden zonder verzekering en zonder bromfietsrijbewijs gaat kosten. Ik ben nog nooit in aanmerking gekomen met de politie en heb dus nooit eerder een bekeuring of problemen gehad met de politie. Wat trouwens wel grappig was is dat ik op de weg mijn demper verloor (deze zit er nogal provisorisch op). En toen ik dus achter me keek waar mijn demper gebleven was, zag ik dus de politie rijden... :P Toen ben ik natuurlijk meteen gestopt want ik wist dat ik fout zat, en ookal zat ik niet fout was ik natuurlijk ook gestopt. Weten jullie wat deze bekeuring ongeveer kosten gaat? En wat kost het behalen van het bromfiets theorie examen tegenwoordig? Moet ik hier persé theorie lessen voor volgen of kan ik gewoon thuis hard gaan leren, een afspraak maken voor het examen en het examen doen? En wat kost het rijbewijs zelf eigenlijk ? Nouja waar ik wel blij om ben is dat de brommer eindelijk goed rijd :P |