Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5232 | T_M_C | 24-8-2002?13:12 | Technical Forum | 843 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: T_M_C | Gepost op: 24-8-2002?13:12 |
Ik kwam gisternacht terug van een kameraad. (lekker gezopen) Ik rij continu 80. maar opeens valt ie weer weg zoals eerst. Het was een tijd je weg. Maar toen was het carburateur schoon maken en punten stellen? maar vanmiddag heb ik weer gereden en er stond vrij veel wind en valt ie al weg bij 75 dit gebeurd er. als ik normaal 80 ga dan houd ie op met hard trekken en loopt ie rustig door in toeren. Bij 81 gaat ie licht schraap geluiden maken. Ergens uit het blok dan dan gebeurd er dit. Dan lijkt alsof je de bougie kabel door knip en 2sec later weer aan elkaar plak en rijd weer toppie totdat je weer harder als 80 gaat. En als er dus stevig windje staat doet ie het dus al bij 77. 65cc Polini Membraam Cilinder Carbon Membraam 43,5mm Cilinderkop 15mm Bing 94sproeier SpeedLine Kruk-As Met Kavo Drijfstang 6203 Lagers Standaard Type Carter Aangepast Op Spoelkanalen Van Clinder. Compressie Verhouding Van 14:1 2 Klauws grondplaat met 3klauws segmenten Orginele Bosch Contactpunt Onsteking 2mm vooronsteking 18/45 Tandwielen Simonini Uitlaat Benzine : 95 1:40 Castrol TTS Vol Synthetische Olie Bougie Bruin Wat Kan Dit ZIjn? Edit: topictitel aangepast. [This message is edited by Nick on 24-8-2002 19:15] |