Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
52280 | TECstar | 24-9-2008 14:29 | Technical Forum | 1997 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: TECstar | Gepost op: 24-9-2008 14:29 |
okee ik heb dus egt een vaag dillema ik had een fcking hele dag gereden zonder enig probleem en toen in de avond toen ik nog even wilde gaan chillen wilde hij niet starten vorige keer toen hij niet wilde starten had ik mijn carb eronderuit gehaald en schoongemaakt en toen dee hijt weer (oude vieze powerfilter zit er nog op dus carb zat waarsch vast door vuil) ik de volgende dag weer carb eronder uit gehaald en schoongemaakt vandaag wilde ik er even mee naar fred motoren om een nieuw powerfilter te kopen zodat mn carb niet weer vies werd dus volledig schoongemaakte carb er weer onder gezet powerfilter zo schoon mogelijk gemaakt alles er weer onder en kicken - WTF! hij start niet ! - ook niet als ik hem aanloop (note: genoeg benzine in mn tank) bougie eruit gehaald en gekeken of hij vet was en dat was hij idd kijken of hij vonkt en dat dee hij idd weer carb nagekeken maar was nog geheel schoon weer proberen weer niet werken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dit vink zow fcking vaag hij krijgt benzine en een schock maar hij wilt niet lopen nergens een lek in een pakking ofzo want keb nog genoeg compressie in mn zuiger zuiger niet beschadigt ik heb dus egt geen flauw idee wat er zou kunnen zijn mn pa denkt dat er ergens kortsluiting zit (kan wel want de ene keer doet mn lich et niet, dan mn remlicht en dan mn dashboard licht weer niet) maar dan zou hij toch ook niet vonken kan het zijn dat mn bougie niet sterk genoeg vonkt (de schok zou nu te klein zijn dan) en hoe kan je dit dan oplossen?? als iemand een ander idee heeft over waarom hij het niet zou doen laat het dan ff horen AUB want ik vind het echt vage shit opt moment man -- update -- net nog ff geprobeert te starten na hele lange tijd kicken sloeg hij ineens heel even aan en toen stopte hij weer ik weer kicken en alles aanlopen en shit maar hij kwam niet weer weer naar bougie gekeken maar vonkte gewoon weer op volle sterke (paar keer gekeken) -- update -- Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 24-9-2008 om 15:25 uur. |