Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
52228 | rallylc | 22-9-2008 12:28 | Begin Forum | 4422 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: rallylc | Gepost op: 22-9-2008 12:28 |
Ik zit met een vrij groot probleem aangezien ik bijna elke dag nou me scooter nodig heb. Gaat om een speedfight 2 Ik heb er een DR70 AC eronder zitten in een heel nieuwe inlaat traject van doppler membraan tot 16mm DO PHBG. Alleen het probleem is de scooter zuipt echt als een achtelijke. (Echt extreem meer als een goed afgestelde 17,5) Het lijkt mij niet dat het door de DR70 komt (oke het verbruikt wel ietsie meer als een orginele cilinder. Maar hoe het nou zuipt is echt extreem. Ik denk echt dat het probleem echt bij de carburateur ligt. Want wat mij opgevallen is dat de carburateurs op peugeot (gurtners van 12mm tot 17,5 voor de moterscooter) allemaal een vrij krappe lucht inlaat hebben en dus niet zo gigantisch veel lucht naar binnen zuigen. Terwijl de DO echt een ronde luchtinlaat hebben. Want zelfs op de orginele peugeot filter kwam de carburateur gewoon lucht te kort als die helemaal open ging. Ook merk ik dat ie in het begin goed trekt en hoe verder open de carburteur gaat een beetje wat slapjes begint door te trekken. Het lijkt alsof er nou een 24mm carb eronder zit en ik sta om de 2 dagen al weer aan de pomp en het begin me een beetje erg duur te worden zo. En de lol is er ook gouw af als je om te 2 dagen moet gaan tanken. Ik heb dus deze kit nog liggen: En dit spruitstuk: En deze wil ik er dus eronder gaan gooien. Is de gaskabel van een 50cc ook voor die 100cc carb te gebruiken? Ook zit er een dikkere olie nippel op de carb, hoe krijg ik dit passend met mijn oliepomp |