Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5221 huh 23-8-2002?19:23 Main Forum 1291 19

Topicpost
Gepost door: huh Gepost op: 23-8-2002?19:23
Nie normaal zeg, ik reed vanmiddag lekker een rondje door de buurt hierro. Nou ja over zo'n leuke weg langs wat weilanden, waar iedereen trouwens te hard rijd (maar waar wel veel gecontroleerd wordt, nogal stom van me).

Zie ik opeens zo'n motoragentfiguur :(. Ik stoppe, hij allemaal agenten praat: hij moest mn certificaat hebben enzo, en "hoe hard loopt ie nu eigenlijk", en "hij is wel een beetje te hoog he."

Nou ja uiteindelijk mee naar het bureau en dat ding op de rollenbank. In z'n 2 schoot ie al los (50 cc ), zal wel aan die vent gelegen hebben. Leuke was wel dat m'n brommer zo hoog was dat ie er bijna nie op kon zitte . Nou ja hij zegt van: "we halen d'r wel iemand van de technische afdeling bij en die kijkt er wel naar."

En toen mocht ik dus naar huis zonder brommer :a.

Behalve dat ik het verhaal ff kwijt wou heb ik ook nog wel een vraag. Wat kunnen ze nou met mn brommer gaan doen? 50cc snel, 16mm mikuni, snel uitlaatje (merk weet ik nie precies). Kunnen ze em in beslag nemen, of onderdelen dr af slopen, of krijg ik gewoon een flinke boete?? Op de teller loopt ie iets van 80-85.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved