Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5213 | Nick | 23-8-2002?11:18 | Main Forum | 929 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: Nick | Gepost op: 23-8-2002?11:18 |
Gisteren heb ik de gallery gefixt. Het is nu ook mogelijk om plaatjes van MSN groups te plaatsen. De gallerys die al bestonden uit MSN groups heb ik vannacht omgezet in het nieuwe database systeem. Omdat de oude database moest worden veranderd was het foum tussen 2 en 3 vannacht niet bereikbaar. Maar ik denk niet dat veel mensen dat hebben gemerkt Ik ben overigens bezig een soort rating systeem te maken voor de gallery's je snel kan zien wat voor kwaliteit de gallerys hebben. Tevens een mogelijkheid om aan te geven dat de gallery 'down' is. Oftewel: dat de plaatjes het niet doen. Als een paar mensen dat aangeven verschijnt dan in de lijst dat die gallery niet meer up-to-date is zodat je weet dat je die gallery niet hoeft te openen. maargoed, daar ben ik nog mee bezig. Even een greep uit de lijst van toevoegingen/bugfixes van de laatste tijd: -een inbox mssg naar je zelf sturen is weer mogelijk gemaakt op verzoek van iemand -moderators kunnen topics weer openen nadat ze zijn geclosed -gallery gelist over meerdere pagina's -bij topicsearch komt boven de resultaten je zoekstring te staan -kleine bugjes in de error handling -poll.asp ietsjes opgeschoond -in de sales was een join-query niet helemaal in orde -wat moderator functies bijgeslepen (punten tracker, moderator menu, topic poll's) -in sales werd een dubbele quote ('') geplaatst wanneer er 1 was getyped -review box bij parts iets vergroot (op verzoek) -showtopic.asp: kleine cleanups -active topic lijst iets betere layout gegeven -paar kleine fixes in de links-sectie -forum naam in de aanhef van de topics vermeld -opsomming van aantal pagina's met topics gelimiteerd tot 20 op topics.asp nouja en de gebruikelijk dingen als layout problemen, kleine bugjes die wat problemen geven, user friendly error's, etc. Een paar van de dingen die in de nog op me to-do-list staan: -inbox lijst over meerdere pagina's verdelen -voorkomen dat er fouten ontstaan in de aantal reply count door een lookup te doen zodra een reply wordt gepost -scheldwoorden filter -smilies -iets meer geautomatiseerde statistieken -na inloggen/uitloggen terug naar pagina waar je vandaan kwam ipv naar de main page -zoekfuntie voor links maken -betere memberlist, mogelijkheid te zoeken op naam, korte lijst van een persoon of 15 van mensen die je vaak een inbox message stuurt zodat je niet iedere keer die personen moet opzoeken -geen dubbele vermeldingen in de lijst met online users -een samenvatting van de replies wanneer je een topic print -mailto: standaard mogelijkmaken -search van sales uitbreiden -HTML ondersteuning in de content van FAQ's mogelijk maken -mogelijkheid te filteren op aantal replies in de active topics-lijst -dingen als email-adres boven de replies weghalen -> email adressen zijn gewoon op te vragen in de profiles van de members -kleine prijs-bugjes in sales en parts -forum regels bijwerken -eventueel een uitleg van de werking van het forum -mogelijkheid om topics bovenaan de topiclijst te kunnen laten staan. Dit als er bijvoorbeeld een meeting oid is en de topic erg belangrijk is. Nouja dat was ff een samenvatting van dingen die ik heb gedaan en moet doen aan het forum. Is ook wel leuk dat jullie een beetje weten wat er zoal mee gebeurt dacht ik [This message is edited by Nick on 23-8-2002 11:41] [This message is edited by Nick on 23-8-2002 11:42] |