Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
51932 | Honda MB70cc | 8-9-2008 22:32 | Main Forum | 564 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: Honda MB70cc | Gepost op: 8-9-2008 22:32 |
Hey ik moet zometeen elke dag met de brommer naar school en dit vind ik zonde voor mijn brommer (geheel gerestaureerd) en het is vrij gevaarlijk. (lees hoeveel mensen er onderuit zijn gegaan rondom de zoetermeer meeting 5) En natuurlijk omdat het niks waard is, in de kou regen en sneeuw op een brommer, bah! dus daarom dacht ik, ik koop er een brommobiel BIJ. In de winter mn wagentje, in de zomder lekker op de MB. De aixams entc. zijn vrij duur (goedkoopste rond de 3500 euro). ze zijn er ook wel voor rond de 1000 euro. maar die zijn vaak lelijk, vierkant entc, maar nu kwam ik de volgende tegen: http://www.speurders...title_descr=chatenet Ik vind dit wel een geinig ding, ff nieuwe sport wieldoppen er op, op de achterruit een bordje van pasop net geslaagd (lijkt zo leeg nu). maar goed, dus ik typ op google Chatenet in, en toen kwam ik een slechte resensie tegen over dit merk. iemand ervaring? weet iemand iets van deze brommobielen op? waar moet ik op letten etc? is er ook een brommobiel forum net als hier het brommer forum? Alvast bedankt. |