Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
51914 | viper | 8-9-2008 13:56 | Begin Forum | 2510 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: viper | Gepost op: 8-9-2008 13:56 |
help help help ik heb gister avond(op zondag) een brommer gekocht, het is een aprilia af1,gewoon met kenteken. ik zo trots als een pauw op mijn nieuwe brommer, achterop de aanhangwagen,en naar huis gereden. word ik onderweg aangehouden door de politie,die hebben ook de brommer meteen gecontroleerd,en toen bleek (volgens hun) dat het frame nr op het kenteken bewijs niet het zelfde nr is als die op mijn frame staat. ik heb net de vorige eigenaar gebeld of hij er wat van weet en/of begrijpt en hij snapt er geen <PIEP> van,want hij heeft hem 2jaar terug ongeveer zelf laten keuren voor kenteken, en hij is er al vaker mee aangehouden,en nooit geen problemen gehad. nou is mijn vraag dus : op mijn kenteken papieren staat "plaats van indentificatie nr" t.b.v. balhoofd,daar maak ik dus uit op dat het nr op het balhoofd zit,en aan de rechterkant staat dus ook een nr,maar dan vind ik het nog vrij "vaag" want mijn frame nr in het frame heeft 6nr's en op het kenteken zijn het er 8...... wie ken mij helpen en het uitleggen.... nog 1 klein vraagje, de politie heeft mij verteld dat ik ook een overschrijvings bewijs moet hebben om deze brommer op mijn naam te zetten, maar volgens de verkoper heb ik alleen deel 1a en deel 1b nodig..... daar komt allemaal nog bij dat de verkoper bij mij niet overkomt als iemand die de boel besodemieterd,maar doodgewoon een normale kerel die van z'n brommer af wil, en dus hoop ik dat de politie en ik allebei niet helemaal begrijpen waar het goeie frame nr staat. btw mijn vorige brommers kwamen allemaal ver voor het kenteken tijd, ik heb al 10jaar geen brommers gehad. thx voor de repy's alvast. |