Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
51895 marjo 7-9-2008 13:23 Begin Forum 1999 27

Topicpost
Gepost door: marjo Gepost op: 7-9-2008 13:23
Hallo iedereen. Ik ben een beetje nog een beginner in sleutelen. Kwam nou een advertentie tegen van 3 honda MT's. Weet alleen nog niet of dit wel zo'n goede koop is.

Dit staat bij de advertentie:

Ik heb hier nog 1 complete brommer staan die loopt en bijna nog helemaal orgineel is, en nog 2 bijna rollende frames. Ik heb ook nog veel onderdelen zoals verschillende blokken die nog wel inelkaar gezet moeten worden. Kijk maar naar de foto's en bied maar.

Nou ging ik even mailen voor wat meer details ed.
dit kreeg ik terug:

Maar nog even wat informatie over de onderdelen. Er zit op geen 1 een kenteken, Die rode die het doet daar zit een honda mb voorvork op met een schijfrem en die loopt wel maar niet goed, ook zijn veel dingen daaraan standaard daarom loopt die ook maar 40km/u, de kickstart doet het ook niet. De andere 2 frames zijn wel rollend maar wel lekke banden bij 1. Onder de andere hangt een blok zonder cilinder, daar zit de achterbrug ook nog niet op. Dat blok moet naargekeken worden. Verder zitten er 2 bakken met onderdelen voor in het blok bij, die heb ik gekocht en uitelkaar gehaald dus ik weet niet of die het nog deden toen ik ze kocht. Ook zitten er nog wat kappen bij en 2 carburateurs van 21 mm volgens mij(die zijn niet helemaal kompleet, maar wel 2 dezelfde.) Er zit ook nog een cilinder bij maar ik weet niet of die het nog gaat doen. Er zit ook nog een extra voorvork bij als het goed is. Dit was het wel zo een beetje.

Hieruit maak ik dus op dat die lopende brommer eigenlijk maar het voor de helft doet. Dat vrijwel alle onderdelen kapot zijn.

Ik ga waarschijnlijk vanavond kijken bij de brommer. Het lijkt me wel een uitdaging maar denken jullie dat er niet heel veel geld in de lopende brommer gaat zitten om hem een beetje redelijk mooi te laten lopen?

De vraagprijs is 350 euro. Dit is natuurlijk niet duur maar het is ook bijna niks, en volgens mij komen er nog veel kosten bij op.

graag jullie reactie

bvd. Groet Marjo

foto:







Dit bericht is gewijzigd door marjo op 7-9-2008 om 13:33 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved