Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
51823 | Honda MB70cc | 3-9-2008 22:03 | Technical Forum | 1732 | 36 |
Topicpost | |
Gepost door: Honda MB70cc | Gepost op: 3-9-2008 22:03 |
hey ik word spugzat van mn mb...... hij deed het altijd goed..maar opeens liep hij vet beroerd..toen dacht ik eerst het membram, die was goed, toen sproeier, was wel wat verstopt maar viel mee..toen liep hij nog slechter..toen had ik de bougi er uitgehaald..die was helemaal vettig enzo..nieuwe bougi erin gedaan..toen liep hij super..nou ben ik 2 dagen verder (en niks gereden) en nu loopt hij weer vet slecht: hij stottert een beetje, en loopt opeens niet meer stadsionair..en hij trekt egt voor geen ene meter meer..hij sputtert maar wat vooruit..tot hij in zn powerband komt..dan loopt hij opeens wel goed. zelf denk ik aan 2 dingen: te grote sproeier..: hij liep eerst goed, maar toen was hij wat verstopt, dus was het eigenlijk wat kleiner.... de ontsteking niet goed afgesteld (contact puntjes) dat hij zegmaar de ene keer als de zuiger is wel vonkt, en de keer daarna weer niet, en dan weer wel..dus zegmaar dat hij een 4 takt na doet..en dat hij daarom verzuipt. weet iemand het? k word egt gek van dat ding:S ohja, k heb ook een scheur in mn buddy (een hoek zegmaar) hoe kan ik dit het beste weg werke? met sec lijm vast plakke ofzo? |