Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
51773 TECstar 1-9-2008 18:00 Main Forum 1895 21

Topicpost
Gepost door: TECstar Gepost op: 1-9-2008 18:00
net voordat ik op vakantie ging had ik mijn NSR uitgerust met een geheel nieuw blok, nieuwe cillinder en een onderhoudsbeurt aan alles

ik ging ermee naar de camping net voorbij utrecht en heb daar 3 weken lang gereden alsof ik levensmoe was om het daar maar op te houden

ree ik vrijdag ochtend naar huis en toen ik net zown brug over was bij capelle dacht ik bij mezelf: ben bijna thuis, dus weetje wat, ik ga ff rustig rijden en me aan de regel houden

ik ree dus met een rustige 30-35 km/u over die brug (opt fietspad) en na die brug zat er een enorme kuil in de weg die je verder niet goed kon zien ofzo
omdat hij geheel onverwacht was vloog het stuur uit mn handen en kwam ik (met iets wat je geluk zou kunnen noemen) met een enorme smak op het gras wat ernaast lag
de schade:
-ruitje helemaal aan de gruzelementen
-rechter voorkap in 100 stukjes
-enorme scheur in mn onderkuip
-scheef voorwiel (niet voorvork verbogen)
-de schroefjes waarmee mn achterwiel vastzit lopen tegen mn achterbrug aan
- en kwa lichamelijk letsel een zere nek en 2 enorm pijnlijke knieƫn

ik was er echt kapot van (nog steeds) want ik hoefde eindelijk geen geld meer in mn brommer te steken want hij zag er goed uit en hij werkte perfect

ik heb het voorruitje vervangen door een jackass game poster en mn rechtervoorkap zit er nogal geducktaped bij

er valt verder nog wel mee te rijden maar ik kan nu weer gaan sparen voor nieuwe kappen
eigelijk wil ik de gemeente capelle aansprakelijk stellen voor mijn schade omdat hun te "laks" zijn geweest met wegdekonderhoud
heeft iemand hier ervaring mee want ik weet niet precies hoe ik het moet doen dat aansprakelijk stellen...

en dat was mijn verhaal
(zal binnekort foto uploaden van hoe hij er nu uitziet .. )

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved