Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
51657 Gsmmartijn 26-8-2008 7:50 Begin Forum 1162 17

Topicpost
Gepost door: Gsmmartijn Gepost op: 26-8-2008 7:50
Hey,

ik heb dus een gilera gsm en die starte vanochtend niet meer..
Dus hebben mijn pa en ik eerst eens alle leidingen en zooi los gehaald en helemaal schoongemaakt en doorgeblazen(daar kwam een rotzooi uit dat wil je niet weten )

Dus ik dacht, yes, hij zal het nu wel doen, dus alles erop gezet etc. maar hij startte weer niet..
Toen hebben we geheel per toeval ontdekt dat het plaatje van een van de polen van de accu los zat, dus hebben we die weer vastgezet met een nieuwe moer + boutje.

Toen startte hij wel weer, en ik was dus helemaal blij, en toen ik een stukje ging rijden ging hij weer exact hetzelfde als eerst doen:
Je weet waarschijnlijk wel hoe het is als je geen benzine meer hebt, namelijk het wegvallen van het vermogen. Ik kon gas geven wat ik wilde, dat had dus geen zin.. Teruggeschakeld, weer gas gegeven, en dan doet hij het weer een milliseconde maar dan gebeurt weer hetzelfde. Hij rijdt dan heel schokkend en als ik geluk heb haal ik die 200 mtr tot mijn huis zonder dat hij uitvalt.

Ook doet de kickstarter het sinds korte tijd niet meer. Ik kan kicken en de choke gebruiken wat ik wil, maar dat heeft gewoon geen zijn.. Zelfs als hij hartstikke warm is(na een 20 min rijden) start hij pas na 4/5 keer uitvallen...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Bij voorbaat dank

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved