Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
51594 | alex4421 | 22-8-2008 21:57 | Begin Forum | 3012 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: alex4421 | Gepost op: 22-8-2008 21:57 |
hey, ik heb een nsr 50 met een keihin 16.6 carburator en die start bv heel goed na een nachte buiten staan bij dit weer en start direct en goed zonder choke rijd dan goed en trekt tot de 11 000 toeren ( hij is begrensd) dus tot zen maximum. als ik hem dan afleg moet ik ik gas geven tijdens het kicken voor te starten. en als ik gas geef als hij warm staat en los en hij terug komt, blijft hij heel licht hangen op de 3000 toeren, misschien nog maar een halve sec. als ik de lucht vijs van 0,5 slagen open naar 1 zet begint hij harder te draaien en naar 1,5 dan nog harder als ik dan mijn stationair goed zet en ga rijden trekt hij goed enzo maar los ik dan men gas met de koppeling ingedrukt blijft hij inplaats van effe op de 3000 toeren hangen gemakkelijk 7-10 sec hangen op die toeren en daalt hij naar stationair. starten gaat dan iets gemakkelijker (ik moet weinig tot soms geen gas meer geven voor te starten) ik weet helemaal niet aan wat dit kan liggen, want ik ben gewoon van men camino om maar met 1 sproeier te werken, hier heb je ook nog een gasnaald enzo. boegie kleur weet ik niet aangezien het een heel karwei is om bij de boegie t ekomen aangezien ik ook nog een onderkuip heb op men nsr mvg, alex |