Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
51495 | Quadd | 17-8-2008 11:35 | Begin Forum | 1020 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: Quadd | Gepost op: 17-8-2008 11:35 |
He brommerfreaks, Omdat ik nog weinig over een quad weet wil ik er graag meer over leren. Mijn quad is dus een Aeon Cobra. uit 2003. dus hier komen een paar vragen: 1. is het blok nou precies hetzelfde als: aprilia sonic ac? (minarelli horizontaal kort blok) 2. http://www.opvoeren....del...Srtn=Cilinders en dan de big bore kit 70cc. Is dat een redelijke cilinder? welke carb moet ik daarbij in vergelijking nemen? 3.Weet iemand in godsnaam waar ik uitlaat hiervoor kan krijgen zonder problemen en lassen enzo? 4.Hoe zit het met variorollen? wat voor meot ik nemen om sneller op te trekken. 5. Heeft het veel zin om een race vario te monteren?? 6. wat voor vario sleutel moet ik hebben om mijn vario los te halen?? gewoon minarelli, meer niet?? 7. is opvoeren.nl een betrouwbare site? 8. Heeft het zin om een 12 pen krukas erop te doen? of kan ik beter mij 10 pen houden?? 9. Waar zitten de begrenzingen kunnen jullie me een setup aanraden waardoor ik 60-70 ga en super hard optrek Dit bericht is gewijzigd door Quadd op 17-8-2008 om 11:38 uur. spijt me erg, kan iemand deze post verwijderen aangezien hij verkeerd staat? Dit bericht is gewijzigd door Quadd op 17-8-2008 om 11:49 uur. |