Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5130 | jhillen | 18-8-2002?18:49 | Technical Forum | 2145 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: jhillen | Gepost op: 18-8-2002?18:49 |
Hallo, zoals jullie misschien wel wisten was ik bezig met het inbouwen van een 6-bak. Nou zou ik het vandaag afmaken maar nou blokkeren die tandwielen van de versnellingsassen. Nou na de hele dag gezocht te hebben en het blok telkens in en uit mekaar te hebben gehaald, besloot ik tog maar die 4-bak terug te zetten zodat ik gewoon op me 16de kon gaan rijden... (ik ga op 26 aug me certificaat halen) Maar heel vaag, die 4-bak paste ook niet meer ofterwijl, ik zit nu met een groot probleem en ik heb egt jullie hulp nodig. Ga nou nie zeggen van: "je moet gewoon ff goed kijken" want dat heb ik de hele dag al samen met me pa gedaan en we kunnen egt nix vinden... Hoe dan ook, de tandwielen kunnen steeds 1 of 2 rondjes draaien en dan blokkeren de 2 assen gewoon... Ik heb al helemaal ge-checked of er wel alles op zat op de assen en dat was wel het geval. Nou zou ik heel veel hebben aan plaatjes van een 4-bak en 6-bak... waar ik goed op kan zien hoe en wat er precies op die assen zit.... Ik woon in Zoetermeer (zuid-Holland) en ik ben eigenlijk van plan om me blok gewoon weg te brengen naar een zaak die hem dan voor me maakt... maar ik ken helemaal geen zaak die dat doet... Weten jullie soms winkels die dat voor me kunnen doen ??? Op deze manier kom ik er gewoon niet uit en ik wil zo graag rijden als ik dan eindelijk 16 ben. Dus suggesties voor winkels ? of hebben jullie duidelijke plaatjes ? laat maar zien of horen... Ik hoop zo spoedig wat te horen van jullie, alvast bedankt, Mzzl Jur. |