Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
513 Joost 26-5-2001?15:48 Meeting Forum 4182 179

Topicpost
Gepost door: Joost Gepost op: 26-5-2001?15:48
Quote
Okay, de meeting. We hebben concreet nieuws: ik heb vandaag de brief gehad van staatsbosbeheer. Het veld is nu echt gereserveerd. Daardoor kan ik ook wat meer bekend maken over de kosten: het gaat 75 gulden kosten voor de huur van het veld per persoon, per week. Als er geld overblijft wordt daar voedsel en/of drank voor gekocht. De periode is dus van maandag 16 tot en met maandag 23 JULI. We staan op kampeer terein de banken in Zeewolde op veld 6.

Hier een lijst van mensen die een mailtje hebben gestuurd die mee gaan:

$tranger
Joost (misschien)
Bartjan
Speedy Mark
AR Racer
Killboy
Michiel TS70x
Rens
Berendje Beer
Bart@bla bla bla
Woeter TS80x
Nick
B3AST
Zeta Boy

Dit zijn er pas 14, en er zijn denk ik wel meer mensen die mee willen, maar STUUR DAN EEN MAILTJE. Het adres is: brommermeeting@hotmail.com

Er kunnen in totaal ongeveer 40 mensen mee. We willen deze week zo goedkoop mogelijk houden en in totaal moet het denk ik wel onder de 300 gulden zijn (pp, duh).

Het is dus de bedoeling dat we zelf voor tenten zorgen. Ik kan er zelf bijvoorbeeld eentje krijgen een vierpersoons. Als we nou in ieder geval zorgen dat we genoeg slaapplaatsen hebben, dan kunnen we de verdeling ter plekke doen aangezien toch nog bijna niemand elkaar kent. Dus maak hieronder ff een lijstje als je een tent mee kan nemen. Ik zal het voortouw nemen:

$tranger (4 persoons)

De betaling weten we nog niet helemaal hoe we dat doen. Maar dat moet wel gauw gebeuren. Dus meld je ook optijd aan, en als je zegt dat je meegaat ook zeker weten dat je echt kan!!

Dat was het voor zover.


ff gequote van de vreemdeling, het werd nl zo stil rond de meeting

Deze week krijg ik te horen of ik naar Engeland ga, zo niet dan ben ik zeker van de partij. Neem dan ook ff m'n kite-surf spullen mee, bedoel als we toch bij zeewolde zijn

En zo te horen hebben jullie nog een penningmeester nodig.... (hint hint)
Opzich wil ik dat wel doen, heb er namenlijk al wel meer ervaring mee ivm excursies van onze studie-vereniging enzo.

Trouwens als er 40 man komen moet er wel het een en ander worden geregelt, anders wordt het echt een zootje en wordt je er binnen een dag weg gekicked. Teveel , weetje

enne...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved