Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
51299 Raze 8-8-2008 13:42 Main Forum 5544 55

Topicpost
Gepost door: Raze Gepost op: 8-8-2008 13:42
Ik heb begin dit jaar een TSX verkocht. Heb de papieren meegegeven in de veronderstelling dat hij hem netjes zou overschrijven. (Eerlijke mensen zijn blijkbaar VER te zoeken)

Heeft hij niet gedaan, en nu heb ik een incasso liggen van de verzekering die al betaald is. En een aankomende boete van de RDW omdat hij niet verzekerd was (totaal 460 euro).

Ik ben naar de polite geweest, konden mij niet helpen. De RDW heeft een schorsing van het kenteken afgewezen en verwijst mij door naar een Civiele zaak met een advocaat. Mij best, echter de naam en adres die hij heeft opgegeven kunnen wel vals zijn (is brief geschreven naar gemeente voor checken of er iemand woont met die gegevens).

Nu wil ik aan iedereen van brommerforum A.U.B vragen of ze willen uitkijken naar de onderstaande TSX.



De gegevens van de persoon zijn:

Tim Verhoef, (of tim Verhoeff) 16 jaar (1992) Woonachtig in driebergen.

Ik heb dus geen idee of dit echte gegevens zijn, dit krijg ik pas bevestigd over een week van de gemeente als ik dus niet met de wet omtrend privacy te maken krijg.

Mocht dit dus niet lukken, kan ik geen Civiele zaak beginnen en houd het gewoon doodleuk O.P. Als hij een ongeluk maakt, ben ik verantwoordelijk. Boete's, bekeuringen. Allemaal voor mij, en dit alleen maar door goed vertrouwen.

Ik wil Dus A.U.B Vragen aan iedereen om uit te kijken naar een soortgelijke tsx, Soortgelijke naam of tips.

Tips die leiden tot de daadwerkelijke TSX/persoon worden beloond want ik zit met beide handen diep in het haar.

Bedankt, Tom jacobs.

Dit bericht is gewijzigd door Raze op 8-8-2008 om 13:42 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Raze op 9-8-2008 om 16:44 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved