Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
51297 | TECstar | 8-8-2008 13:06 | Technical Forum | 484 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: TECstar | Gepost op: 8-8-2008 13:06 |
heey allemaal keb nieuw blokkie gekregen voor de vakantie en vanuit Rotterdam lekker naar de veluwe getoerd 70-75 km/u ging die en hij trekt opzich wel lekker 50cc standaart honda nsr 16mm carb (met hoogstwaarsch te grote sproeier) 70cc techno uitlaat (nogal afgebeunt ) tandwielverhouding 13-38 maarja over de lekdijk is het wel lekker als je brommer hard loop maar in dat fuck Rotterdam met al die joden overal en nergens zowat een normaal recht stuk... dan heb je der neit zoveel aan dus nu wilk met me tandwielverhouding gaan kutten om em harder te laten optrekken en het top iets te verlagen wat is de beste tandwielverhouding voor optrekken? dacht zelf aan 13-42 of zoiets of kank beter kleinere voor doen? verder zit nog dezelfde sproeier erin als toen ik nog 70cc cillinder had.. maar welke is met mijn afstelling het beste maatje denk je? iets van 72 toch? en moetk deze aanpassen alsk aan mn tandwielverhouding ga kutten? als je andre tips heb waardoor die snel optrek hoor ik die graag, maar keb liever wel dat mn brommert rond de 70km/u max loopt alvast bedankt allemaal |