Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
51150 2SLOW4ME 30-7-2008 19:00 Technical Forum 1506 19

Topicpost
Gepost door: 2SLOW4ME Gepost op: 30-7-2008 19:00
Hallo iedereen.

Ik heb mn blok er onderuit, nieuwe doppler race krukas, alle lagers en keerringen koppelingsplaten niet omdat ik daar nog makkelijk bij kan, doe ik wel als ze versleten zijn... dat in de hoop dat ik volgend schooljaar zonder problemen kan rijden..

Maar nu had ik een oude cilinder waarin dus dikke krassen zaten, heb ik minimaal 2000 km mee gereden.. ook op mn zuiger (die nu in 2en ligt omdat ik het vliegwiel eraf wou halen door een schroeven draaier door mn zuiger heen te doen..).. Hij piepte een beetje, soort stofzuiger geluid <7000tpm, ook trilde ik er vanaf bij 7000>tpm, en bij 9000 tpm kwam mijn vriendin bijna spontaan klaar achterop.. dus dat was ook niet comfortabel.. hoe kan het dat ik hier niets van gemerkt heb toen de cil vastliep? Er zijn geen sporen van een warmloper, want dan moet er wat verkleurd zijn lijkt mij.

Ook heb ik nu een nieuwe cilinder, DR70, en die wou ik er op schuifen, alles ingevet met 2t olie (had geen compressie vet, was op)en toen wou mijn bovenste zuigerveer (die dikke) niet heen en weer en ik kon hem ook niet in zijn groef drukken, zodat de cilinder over de zuiger heen ging.
Is het altijd zo moeilijk om dat te doen? want volgensmij doet de slimme sleutelaar dat binnen 5 minuten..
Hoe kan ik het verhelpen?
En hoe doe ik het goed..?

Kan ik vloeibare pakking op mijn cilinder doen, voetpakking, cil kop e.d.?

Tevens had k flink ruzie met mijn nieuwe Dell 17.5. er zijn tig aansluitingen op dat ding, maar ik heb lang niet zoveel slagen. nu weet ik dat er op internet plaatjes staat waarbij ieder onderdeel van die carbutateur behandeld wordt, maar waar staat die ergens?

Bvd, Luziano.

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 30-7-2008 om 19:30 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved