Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
51052 | Honda MB70cc | 24-7-2008 14:15 | Uiterlijk Forum | 3167 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Honda MB70cc | Gepost op: 24-7-2008 14:15 |
ey ik had mn brom helemaal glad geschuurd enzo..toen Zink spray tegen erosie erop(AIR CRAFT, dat hadden ze niet van MOTIP)..toen primer(MOTIP) erop en dat begon al een beetje te reageren..toen ik wit (MOTIP) erop spoot was het helemaal een ramp..allemaal bobbeltjes enzo..en die vent van de Boer (een soort gamma) zei dat ut goed zou gaan omdat AIR CRAFT en MOTIP in de zelfde fabriek waren gemaakt enzo..dus dat zou wel goed gaan.. Nou, ik terug naar Boer..nou en die vent wist ook niet wat er niet goed was..dus hij naar MOTIP bellen..en die vent van MOTIP vroeg allemaal of het wel goed droog was..naja ik had die Zinkspray een nacht laten drogen (15 uur ofzo) en die Primer 2,5 uur..en op de bus staat 2 uur..dus dat was allemaal goed..nou naar een tijdje zei die vent van MOTIP dus dat de MOTIP en AIRCRAFT verf reageert op de verf die er eerst op zat..en dat ik nu mijn hele frame, tank en achterbrug helemaal 100% kaal moet schuren..nieuwe Zinkspray moet kopen, nieuwe primer..en dan zou het goed gaan.. iemand ervaring? want ik denk eigenlijk dat ze ut niet goed weten ofzo en dat ze dat maar zeggen.. k baal echt als een stekker:( |