Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
50829 | BramRoemaat | 11-7-2008 8:21 | Technical Forum | 791 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: BramRoemaat | Gepost op: 11-7-2008 8:21 |
Ik heb enkele vragen over mijn brommer. Er zitten ook elecktronische vragen tussen maar vondt het ook onzin om extra topics aantemaken. - De uitlaat van mijn Rieju RS1 is lek. Op de naad waar de twee bollen delen opelkaar komen is het ijzer kromgebogen en normaal gesproken is die naat dichtgelast. Maar bij mij is dat losgeraakt en als je gas geeft blaast hij door de drukt die 2 delen iets uit elkaar en daar komt dan de uitlaatgassen uit. Hoe moet ik dit maken? Ik kan gebruik maken van Tig, migmag en electrode lassen. - Hoe werkt een digitale toerenteller? Mijn toerenteller als ik volgas rijd komt hij niet verder dan 6000 rpm, en hoe meer toeren je maakt zakt de meter steeds verder achteruit terug naar 4000 rpm. Welke drie draden lopen er vanuit de toerenteller weg en waarheen? Ik ben bezig met een quad blok te reviceren. Maar de oude lagers zitten nog op de krukas en ik kan er niet met een poelietrekker achterkomen. Ik heb er al verschillende gebruikt. HOe kan ik deze eraf krijgen? Mvg Bram Roemaat |