Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
50826 | gus | 10-7-2008 22:43 | Main Forum | 5042 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: gus | Gepost op: 10-7-2008 22:43 |
ik ben mijn tomos blok aan het reviseren en heb daar een aantal vragen over. 1. ik heb 2 krukassen liggen, hoe kan ik kijken welke het beste is? (makkelijke manier) 2. is het verstandig alle lagers van het blok te vervangen? de krukaslagers vervang ik sowieso want die voelen rauw maar de andere lagers voelen prima. 3. hoe zit dat met de keerringen, ook allemaal vervangen? 4. kan ik tussen de carters vloeibare pakking gebruiken of moet ik dit doen in combinatie met de gewone pakking? 5. op mijn pistonpen van mijn ene blok zat een rond busje met met allemaal kleine staafjes in de breedte, terwijl op mijn andere blok dit nooit gezeten heeft. Waar dient dit voor? 6. de koppeling bestaat uit 2 schijven bestaande uit 3 segmenten met een veer eromheen. Ik snap dat die veer naar buiten duwt, maar hoe pakt hij dan de 2? (automatic) 7. de cilinder is van een s25 (goedkoop gekocht) hier zit echter een busje in de inlaat, hoe kan ik dit eruit verwijderen? misschien iemand ervaring hiermee? alvast bedankt! |