Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
50814 Erik 39 10-7-2008 17:47 Main Forum 5026 31

Topicpost
Gepost door: Erik 39 Gepost op: 10-7-2008 17:47
Hallo,

Omdat ik wel eens wat dingen wil weten over een CR250 (van rond 1995), heb ik wat vragen.

1. Waarom moet een zuiger van een CR250 supermotard (straatgebruik dus) elke 20/25 uur vervangen worden, en die van een CR250 niet?

2. Voor op de weg zou ik 25kw willen (omdat dat nou eenmaal moet, dingen staan waarschijnlijk rond 18kw op kenteken, maar mocht je een ongeluk krijgen..).
Wel wil ik in het weekend ofzo eens de crossbaan op, met vol vermogen. Ik moet dus makkelijk een begrenzer kunnen verwijderen / plaatsen. Wat zijn hiervoor de beste ideeën?
Makrolon zei een gasschuifbegrenzer, opzich is dit niet verkeerd. Meer ideeën?

3. 't is al vaker langsgekomen; Ik ga de motor voor dagelijks vervoer gebruiken, maar wil het liefst een 2t. Wat zijn nou de grootste voordelen van een 4t, en wat is het onderhoud bij een 2t. Gewoon zuiger en luchtfilter bijhouden, dan kom je toch een heel end?

4. Hoeveel km zou je met zo'n CR250 achter elkaar kunnen rijden? Of is dit echt 'beperkt' zegmaar?

Ik ben natuurlijk nog lang geen 18, maar dit vind ik wel leuk om te weten. 't Is dus nog 'voor de toekomst'
Ik ga wel over niet al te lang een Enduro kopen (is de bedoeling), vandaar.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved