Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
50702 | Stefanrox | 3-7-2008 16:59 | Technical Forum | 2491 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Stefanrox | Gepost op: 3-7-2008 16:59 |
Hallo, Ik ben in het bezit van eem Honda mb8. Ik heb hem 2 weken terug gekocht. Toen ik hem kocht liep die niet lekker maar kon er nog wel 70 mee rijden. Dat die niet lekker liep ligt waarschijnlijk aan de sproeier, hier heb ik al een topic over maar helaas nog geen antwoord op. Maar ik ging vandaag even rijden (20 minuten) niks aan de hand hij reed zoals hij ervoor ook reed. Ik was weer thuis wil hem net de garage inrijden, ineens maakt ie heelveel toeren. Ik knijp me koppeling in en de toerenteller schiet door naar de 10500 toeren zonder dat ik gas gaf! Ik snel de brommer uitzetten. Ik ging even kijken of me gas niet bleef hangen, dat was niet het geval. 2 andere bougietjes erin gedaan, geen verschil. Benzinetank zit vol. Maar het probleem is dat die nu ook niet meer start! Terwijl het eerst altijd 1 x kicken was, koud of warm! Ik ook nog me cilinder en zuiger bekeken zag er goed uit, compressie is ook nog goed! Bougie wordt wel erg nat! Heb ook al geprobeerd met wd40 te starten, is 1 x gelukt maar er zat totaal geen vermogen in en na 15 seconden viel die uit. Ik weet niet meer wat ik verder nog kan controleren, heeft iemand nog suggesties?? ALvast bedankt!! Groeten Stefan. |