Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
50560 Honda MB70cc 25-6-2008 18:17 Begin Forum 727 4

Topicpost
Gepost door: Honda MB70cc Gepost op: 25-6-2008 18:17
hey

ik had hier gister ook al een toppic over, maar ik kan me eigenlijk zowat niet voorstellen dat het de bobine kapot is.

Honda MB
70CC
(geen idee hoeveel MM carb.)
(geen idee hoe grote sproeier)

Normaals het probleem:

Hij start super, een klein stukje rijden ook niks geen problemen (zegmaar 300 meter). Maar zodra ik schakel onder 7000 toeren (hier begint hij ook net een heel stuk harder te trekken) dan slaat hij af..beetje zovan blubber blubber, en dan zie ik mn toeren tal naar beneden vallen en dan sta je stil zegmaar..Wat er ook niet goed is, is dat als je een stukje rijd..dat hij dan soms afslaat als je zegmaar de koppeling intrekt voor een bocht, zelfde probleem, toerental keldert en dan valt hij uit. de 1e keer kan je hem gewoon weer starten, bij de 2e keer moet je hem echt aandrukken en na 2-3 keer loopt hij gewoon niet meer..moet je hem even laten staan en dan doet hij het weer. zelf denk ik aan een te grote sproeier? dat hij zegmaar verzuipt..Reacties van gister kan ik mij eigenlijk niet voorstellen, omdat hij super start en goed loopt op rechte stukken, puur zodra je met wijnig toeren schakelt of wanneer je de koppeling in houd voor een bocht..

honda mb70cc

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved