Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
50524 | Twizz | 23-6-2008 20:46 | Technical Forum | 1179 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: Twizz | Gepost op: 23-6-2008 20:46 |
Is het ene probleem verholpen, begint het andere weer... Als ik m start maakt mn tsx een hoop gerammel/herrie. Ik heb de kop er al 2x opnieuw opgezet(met 1x een nieuwe koppakking, 2de keer gewoon diezelfde weer gebruikt). Maar ik heb het idee dat de herrie onderin het blok plaatsvind. Als ik ermee rij(wat ik nu nie meer doe omdat het allemaal zo slecht klinkt) mistie ook veel vermogen. Als je alleen kickt dan hoor je het al, maar als de cilinderkop eraf is, óf de bougie eruit, maaktie de herrie niet... Weet iemand waar het aan ligt want dit is tog wel iets waar ik niet van weet waar t m in zit. Blok is als het goed is(als ik de vorige eigenaar moet geloven, wat wel mag)is het blok gereviseerd en nog geen 200km mee gereden. Wat wel is, is dat er een totaal nieuwe zuiger in zat(die nog ingereden moest worden) toen ik hem kocht. Maar ik ben heel veel bezig geweest met afstellen(carb), waardoor ik tijdens het testrijden geen rekening heb gehouden met het gemiddelde toerental wat lager te houden. gr erik Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 23-6-2008 om 20:56 uur. |