Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
50355 | HondaFreaky | 14-6-2008 23:51 | Begin Forum | 7425 | 39 |
Topicpost | |
Gepost door: HondaFreaky | Gepost op: 14-6-2008 23:51 |
Hallo allemaal, Is er iemand die mij kan helpen met mijn afstelling van mijn MT5. Onderstaand mijn huidige setup: 50cc imi snel Spruitstuk 18 mm Membraan snel 2 kleps 18mm keihin (orgineel honda) sproeier 90 in stappen vergroot tot bougie koffiebruin is. Warmtegraad bougie 6 (koffiebruin) De sproeiermaat zal in de richting van 110 zitten momenteel Luchtschroef staat anderhalve slag open Luchtaanvoer is conform de setup vergroot. Uitlaat jamarcol snel (demper orgineel) Tandwielverhouding orgineel De MT loopt plat op de tank liggend, café in zicht 80km op de teller. Echter het probleem is het optrekken. Hij hangt niet fel genoeg aan het gas. M.a.w. in de lagere toeren trekt hij niet goed op, pas als de toeren hoger komen gaat hij trekken. De benzine/lucht verhouding lijkt mij oke, want de bougie is mooi koffiebruin. Vraag is wat kan ik nog veranderen om de trekkracht in de lagere regionen te vergroten. Om lekker weg te rijden moet ik m nu steeds eerst in de toeren jagen om fatsoenlijk weg te trekken. Alvast bedankt voor jullie reactie en hulp |