Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5031 Martijn 10-8-2002?18:40 Main Forum 2944 37

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 10-8-2002?18:40
ik was dus op vakantie gegaan 3 wk terug...

ik ging met maikel op zijn tsx...ik achterop....zijn bigend was verrot enzo he...
dus we hadden mijn reserve carter en versn.bak erop gedumpt...
heeft et goed uitgehouwe...

onderweg zag ik echt superveel schakels.....kawa AR...een of andere vage brommer die ik niet herkende...denk yamaha...

nou....was iets meer dan 100km....hebben er 3,5 uur over gedaan..we reden ongeveer 55....

we gingen naar hulshorst...is vlakbij harderwijk aan het veluwemeer...
kwamen we daar...ikke tentje opzetten enzo...blabla...

gingen we waterskieen enzo...die gasten hebben spietboot...165pk binnenboordmoter...is wel vet...ik alleen maar kneeboarden enzo...

maar toen gingen ze een wakeboard kopen....zoooooooow das vet man...ik vet hoog springen...alleen als je pleurt breek je bijna je nek...dus ik had elke dag last van mn nek...

verder vet veel gezopen enzo...savonds poolen....waren rielexte gasten daar....zouden nog langs woeter gaan...maar dat ging niet helemaal goed...

ehmmm wat nog meer....

owja...ik heb een nieuwe sport uitgevonden....WALVISSEN...

dat hebbik daar dus een aantal keer gedaan...ik zal uitleggen...
je ligt in het water...doet je zwembroek uit....en gaat lekker de hele tijd met je kont boven water uit komen....das walvissen..is leuk man...zie je al die duitsers uit hun kuilen opkijken...

en ik ging nog naar een crossmotorzaak daarzo (wouter had dat verteld dat die er zat...dus wij zoeken...) dus wij komen daar....vet veel suzuki rm's enzo...vet prachtig...
ik ging een renthalstuurtje halen...kostte me gvd 54 eypos....maja...hijs wel vet mooi... echt prachtig daar...


nou...we gingen dus weer terug na 3 wk...vrijdag avond....wij willen weg gaan....breekt dat nippeltje van de koppelingskabel af...godverdomme...maja...was dus een universele kabel...
we konden dus dat nippeltje er weer op schroeve....dus wij rije...aan een stuk door ...1 keer getankt...brommer hield het prachtig uit...alleen we waren een beetje verdwaald in hilversum...

toen kwam ik thuis..... en ik ging naar mn lieve tsxje kijken....lag klein plasje olie onder...weet nog niet waar et vandaan komt...maja...

tank was leeg...al voor dat ik weg ging...dus ik....zet em op reserve...choke aan....probeer beetje te kicken met mn gewonde voet (ben uitgeglejen over een mossel...vette snee...) en hij slaat aan op haar laatste druppels benzine...

heeeeeeeerlijk....als je dat hoort na haar 3 wk niet gezien te hebben...
zo...nou ga ik een ander topic maken over vandaag....ik heb 2 begrenzers gemaakt..

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved