Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
49877 2stroke the best 20-5-2008 22:29 Begin Forum 910 11

Topicpost
Gepost door: 2stroke the best Gepost op: 20-5-2008 22:29


ok ik zal het ff in korte lijnen uitleggen...

honda mtx-sh met een GE2 blokkie (honda nsr voor degene die dat niet weten)

net een paar dagen een nieuwe cilinder(70cc malossi)

20mm mikuni mengsel is verder goed afgesteld

ok nu komt het:
ik had zondag mijn brommer weer aan het lopen na een cilinderwissel, eerst ging hij goed en begon steeds minder te presteren tot dat hij nog maar 7000 toeren trok, hij stottert heel erg, dan slaat mijn bougi dus vet
ok dus ik mengsel nakijken was wel goed, dus ik kan de carburateur uitsluiten

onsteking dus

eerst alle kabels ff nagekeken en die waren nog goed ok toen mijn bobine,bougikabel,dop, en bougi zelf vervangen, toen had ik al wel een iets beter resultaat mijn brommer ging nu tot 8500 toeren.
niet genoeg want hij stottert als een malle en ik kon eerst ook veel meer toeren trekken met precies dezelfde setup en dan 1 dag eerder

ik naar de bromboer, ik alles uitleggen en die gast zegt ja je cdi is kapot, dus hij had er nog 1tje liggen en toen ik die ff snel geprobeert maar toen deed mijn brommer het helemaal niet meer met die nieuwe cdi jahij sloeg 1 keer aan en ook gelijk weer af
ouwe cdi weer terug, en toen ff de onstekings spoel geprobeerd, ok ik hem er dus net opgezet en ja dat gaat wel beter maar nog steeds merk ik dat hij stottert bij 9000 toeren ongeveer en dan trekt hij hem tot 10000 toeren, ok ik weet dat mijn cilinder meer toeren kan maken want dat kon hij zondag ook dus nu ook..

dus ik rij nu weer met de niewe bobine en bougi enzo, niewe onsteekspoel, en de oude cdi ( ik heb het nog niet geprobeerd met een nieuwe cdi op mijn nieuwe onsteekspoel

ik weet het niet meer

please kan iemand mij helpen?

oja ik heb de bougi nagekeken en die slaat niet meer vet nu hij heeft het mooie diaree kleurtje maar stoppen met stotteren ho maar

Dit bericht is gewijzigd door 2stroke the best op 20-5-2008 om 22:58 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved