Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
49861 | johankreidlerman | 20-5-2008 14:37 | Technical Forum | 6580 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: johankreidlerman | Gepost op: 20-5-2008 14:37 |
hallow, ik heb een honda mt met een 70cc airsel cilinder. setup": 13mm carb 13mm ori spruitstuk techno uitlaat 70cc airsel ori 2 klepsmembraam ori onsteking en laatsten heeft mij broertje geprobeert me te doen met een grasbaan race in de bromfiets ( 70cc geschakeld )klasse. en dat ging niet heel geweldig, hij was op 2 na laats (want er was 1 iemand gevallen en de andere was een dik keretje op een verotte NSR). en nu zei mijn vader dat de brommer sneller moest , dus hij gaat wat geld beschikbaar stellen ![]() we hebben we al een 18mm carb en 18mm spruitstuk gekocht van wiebren-o , en ik dacht nog aan een homoet uitlaat , en HPI onsteking en een ander membraam. ik heb geen verstand van membraamen , ik heb wel eens gehoort van 4 kleps enzo ,maar wat sneller is en zo weet ik niet. en tips over HPI zijn ook van harte welkom ![]() dus als jullie tip hebbe zeg het maar ![]() ene, je mag maar 70cc in de bromfiets klasse Dit bericht is gewijzigd door johankreidlerman op 20-5-2008 om 14:38 uur. Dit bericht is gewijzigd door johankreidlerman op 20-5-2008 om 14:41 uur. |