Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
49754 | kirill | 15-5-2008 9:50 | Technical Forum | 731 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: kirill | Gepost op: 15-5-2008 9:50 |
Hallo, Ik had even een vraagje, Ik heb laatst een ori. honda ss50 4 bak met handkoppeling 70cc op me skyteam gorilla gezet. Eerst deed ie het niet omdat er iets was met de ontsteking maar later deed ie het perfect. Toen heb ik de inlaatklep goed gezet en toen ik em aankickte rammelde er iets heel erg. Toen heb ik me cilinder er maar is afgehaald en wat bleek, het tandwieltje om me distributieriem te stellen was kapot gegaan en lag onderin de bak(kon hem wel gewoon zien vanuit me cilinder opening) Toen heb ik een nieuwe erop gezet dat betekende dus vliegwiel eraf, grondplaat eraf wieltje erop en de rest ook weer goed monteren. Toen ik heb anzetten deed ie het perfect Goeie gasreactie enzo lekker brullen. Maar even later toen had ik echt nul komma nul vermogen. Hij loopt wel heel mooi stationair maar als je gas geeft duurt het heel lang voor ie überhaupt wat hoger op touren komt en rijen dat kan bijna niet omdat ie gewoon geen power heeft. Misschien zit er iets in de bak fout?. Ik heb wel compressie en weet 99,9% zeker dat alles weer zit zoals het hoort. Wel is het zo dat tóen ik reed er echt onwijs veel lucht uit me uitlaat kwam echt ziek en dat er ook(van de gene die achter me reed) een flam uit me pijp kwam ik denk dat het misschien me uitlaatklep is want die is ook echt niet nieuw meer. WIE Weet wat dit is????? Alvast bedankt, kirill |