Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
49705 | jellerrr | 12-5-2008 17:25 | Technical Forum | 4040 | 52 |
Topicpost | |
Gepost door: jellerrr | Gepost op: 12-5-2008 17:25 |
Hallo, Ik heb een nieuwe cilinder gekocht en gemonteerd op m'n Derbi Senda. Verder is hij helemaal uit elkaar geweest, dus ook ontsteking, uitlaat, carburateur, etc is allemaal los geweest. Nu kreeg ik de brommer vanmiddag wel gestart, met sproeier 96 erin. Ik reed ongeveer 300 m om even te kijken of de sproeiermaat al in de buurt kwam, maar hij hield in bij hoge toeren (BLUUHH) dus ik dacht: de sproeier zal wel te klein zijn. Toen zette ik de brommer in m'n tuin, en terwijl hij nog aan stond draaide ik een beetje aan de luchtschroef en stationairsschroef om te kijken of dat nog wat uitmaakte. Vervolgens viel de brommer uit, en toen ik hem weer probeerde te starten ging hij wel aan, maar hij maakte een heel zwaar geluid en trilde best heftig. Toen heb ik de brommer uitgezet en weer gestart, maar nog steeds maakte deze een heel zwaar geluid en trilde heftig. De uitlaat zat nog steeds vast, dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Nu ben ik bang dat misschien nu al m'n cilinder is warmgelopen/zuigerveer gebroken of whatever. Maar voordat ik weer de hele cilinder eraf trek voor niks, toch eerst even aan jullie de vraag wat jullie denken dat dit kan zijn? Setup: DR50 cilinder Leovincie uitlaat 12mm carburateur Originele ducati ontsteking Sproeier 96 Alvast bedankt! |