Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4956 | Steve_ZHC | 4-8-2002?15:40 | Main Forum | 1858 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: Steve_ZHC | Gepost op: 4-8-2002?15:40 |
Ik wil een RS kopen (zie mijn andere nieuw topic)en daarom moet ik mijn MT kwijt, i.v.m. een beetje geldgebrek ofsow, bedenk es wat raars![]() Maar dit is't (en het ziet er mooi uit, ik zweer het je); * HONDA MT5 S-J, bj. 1988, zwart geel, * nieuwe verf op't frame, tank opnieuw gespoten, kontje opnieuw gespoten, achterbrug opnieuw gespoten, * nieuw voorspatbord, koplampkapje, nieuwe zijkappen, nieuwe vorkhoezen (zwart), nieuw zadeldekje (zwart), nieuwe voorband, nieuwe remblokken voor & achter, nieuwe achterwiel- lagers, nieuwe keerringen in 't blok, nieuwe benzinekraan, * MB velgen voor en achter met bijna nieuwe remklauw (heeft denk ik op een MB gezeten die net uit krat komt ofsow denk ik), * MBX achterbrug met (Showa) veer van MBX, * hij is vrij hoog denk ik, nog net mooi met standaard voorvork (eigenlijk lange voorvork- poten met 8cm lange bussen), * 5-bak, getunede nieuwe 45mm imi met nieuwe 45mm hogedrukkop, 18mm Keihin carb, powerfilter, vervroegde ontsteking, vrij nieuwe chromen Tecno uitlaat met demper (rond, chroom), alle lagers zijn goed, goede koppelingsplaten, 3 stuks, nieuwe tandwielen met Tsubaki ketting, * nieuw, chromen Motocross stuurtje met HONDA stuurrol van JOPA (zo'n rooie, erg mooi), zwarte handvaten (die standaard Pro-Grips), werkende teller en dashboard verlichting, dus ook 't neutraallampje * werkende electronica; lichten dus, da's alle electrobende die erop zit naast de ontsteking ensow, Ik heb er héél veel uren in zitten, veel liefde en haat in gestoken (nee, niet m'n piemel ![]() En met pijn in mijn hart gaat 'ie ook weg... Ik zat zelf te denken aan zo'n 850 pleuro, want hij is practisch dus nieuw en hij is helemaal perfect!!! [This message is edited by MT7 Racer on 4-8-2002 16:19] |