Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
49536 Pyroxzi 1-5-2008 23:13 Begin Forum 7191 64

Topicpost
Gepost door: Pyroxzi Gepost op: 1-5-2008 23:13
Heyz,

Ik heb gezocht in de FAQ, gezocht in de knowledge base en paar paginas in deze afdeleing doorgekeken maar kon het nergens vinden :( dus ik begin er zelf over

Voor het eerst stel ik me even voor.
Mijn naam is Gabe en een echte brommer exper ben ik niet, maar wel geintereseert. Ik ben ben zelf een auto-monteur dus als je vragen hebt ghehe.

Anywayz, voor mijn zusje ben ik op zoek naar een brommer. het liefst Derbi want door hoor ik veel goeds over.
Ik ben pas sids vandaag aan het zoeken want ze is in juni jarig ^^ En ja, zou wel gaaf kado zijn.
Het probleem is dat zij net misschien de 1 meter 61 haalt.. niet echt bepaalt lang ofzow

Mijn vraag is nu dus, welke types moet ik naar kijken ?
of zijn er misschien bepaalde aanpassingen die ik kan maken aan de brommer i.v.m opstappen, stil staan voor stoplicht of wat dan ook.. kleine beentjes, je weet toch

Alvast haterlijk bedankt voor alles ! , natuurlijk ga ik het nog verder googlen maar een antwoord van Pr0's is altijd beter ! Thanks !

p.s
persoonlijke vraag voor mij , kan je met alle types ook op straat rijden of hebbie daar andere papieren voor nodig ?
Cya !

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved