Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
49490 schaapjeroel 29-4-2008 13:20 Begin Forum 1287 13

Topicpost
Gepost door: schaapjeroel Gepost op: 29-4-2008 13:20
hallo allemaal
ben net nieuw hier dus...

ik heb al een tijdje een vespa SI, ben nog lang geen 16 boeit me ook niet rij er al wel mee ( woon op heel groot erf )
het benzine kraantje is afgebroken (volgens mij geen punt want er loopt geen benzine uit en regel het gewoon et een schroevendraaier)
op de vespa SI zitten geen trappers meer, die heeft de vorige eigenaar eraf gehaald kan binnen een paar minuten er weer op maar vind het wel mooi zo.
ik met dat ding aan het rijden zegt mijn vader dat hij waarschijnlijk te weinig bezine krijgt, hij kan dat horen... zegt ie (grote kans dat hij gelijk heeft want hij is behoorlijk technisch)
maar goed, ik het flotterbakje openhalen, zit er een sproeier in van maat 38 terwijl ik op andere topic's vaak zie dat zij er een rond de 60-70 in hebben zitten.

normaal hebben wij wel verschillende soorten sproeiertjes maar zo klein ook weer niet. is het verstandig om een grotere sproeier te bestellen/proberen? zoja waar kan ik die weghalen. binnen kort ga ik hem met mijn vader beetje sneller laten lopen, hij loopt nu net wel net niet 35 KM/u. , heeft er iemand nog tips over sneller laten lopen etc.?

ik hoor het wel , alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved