Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
49031 | mastertommy nl | 9-4-2008 17:22 | Main Forum | 1257 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: mastertommy nl | Gepost op: 9-4-2008 17:22 |
Okee, ik was dus vandaag bij de werkplaats van mn scooterwinkel om mijn splinternieuwe RS50 te bekijken, hij word morgen geleverd, na 2 maanden wachten. Maargoed, ik hing dus eerder die dag aan de telefoon met die mensen, zeg ik dus, ja jullie hebben m eindelijk binnen, maar wat moet er nu nog aan gebeuren dan? zegt die man, ja, je wilde hem sneller hebben, dus we hebben hem ontgrensd, maar nu maakt ie overtoeren en moet er een ander tandwiel in. dus ik vraag, wanneer komt dat tandwiel dan? zegt die man, ja morgen, dus dan moeten ze het er nog opzetten. Ik ben -nu nog wel- een n00b als het gaat over brommers, volgensmij hebben ze mijn wens dat ik hem iets sneller wilde hebben iets te letterlijk genomen, en gaatie nu 90. ik zeg maar wat Dus, hij maake dus overtoeren volgens die man, betekent dit dat ze hem echt helemaal ontgrensd hebben? Kan iemand aan de hand van deze informatie mij een beeld geven wat ik straks onder mn kont heb? BVD Dit bericht is gewijzigd door mastertommy nl op 9-4-2008 om 17:23 uur. |