Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4903 Saknet 31-7-2002?13:21 Uiterlijk Forum 2304 25

Topicpost
Gepost door: Saknet Gepost op: 31-7-2002?13:21

Frame opnieuw gecoat samen met stuur, kroonplaat en mbx achterbrug.
mbx mono veer pas gemaakt en stuurtje aangepast door symen kalsbeek+ zn laskunsten
dubbele koplamp

deugen wel een paar dingen niet aan,
namelijk de achterrem, mn rempedaal duwt nu ipv dat hij trekt omdat het lipje van me rempedaal niet tussen de achterbrug en frame inpaste en nu als hij dus duwt kan hij de lange stang die er tussen zit krom duwen.
me wielen zijn niet balanced wat niet optimaal door bochten gaat
kheb nog geen luchtfilter iets

zit een 50cc snel op, wat ongeveer 90 rijd op top (ik rijd altijd net een stukkie harder dan autows op 80 wegen)
20mm en std snel pijp, gister nog een echte nerd (bril, slungelig, deed alsof hij aangeschoten was) op een scooter ermee uitgereden die beweerde dat hij een duitse scooter met originele 80cc had (mtx-r style verhaaltje) en op het stukje dat we wedstrijdje deden dat we daar 110 reden, terwijl ik m niet eens zo ver in zn 4 had (volgens mij reed ik net 80) (was een ouwe piaggio uit 93)
hij heeft trouwens wel wat moeite in zn 4 maarjah 80cc is niet zo veilig meer sinds de heerenveense politie zo ontzettend fanatiek is geworden
commentaar welkom, greets en rijd jezelf niet dood

edit lol helemaal vergeten erbij te zetten, de tank, achterspatbord en dat alu kapje (waar je gereedschap onder kan bewaren) tussen de tank en cockpit in moeten nog donkerrood gespoten worden, der komt nog een donkerrood mt voorkapje op en ik wou er nog eens een onderkuipke op oid kmoet er nog mn zwarte buddydekje omheen hangen, en kmoet er nog eens weer 80cc onder hangen

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 14-8-2009 om 2:07 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved