Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
48975 boerke 7-4-2008 16:03 Technical Forum 3019 11

Topicpost
Gepost door: boerke Gepost op: 7-4-2008 16:03
beste bf'ers,

ik heb een rieju mrx waarbij het achterwiel niet beweegt als ik hem in een versnelling aan wil duwen, ook blokeerd hij de kickstart als ik hem aan wil kicken. in zijn vrij beweegd het wiel wel gewoon en in een versnelling met de koppeling ingetrokken ook.. ik dacht in eerste instantie aan een vastloper aangezien dit volgens mij betekend dat de zuiger niet meer beweegt. maar na het demonteren van de cilinder kop en cilinder bleek dat dit moeiteloos ging en dat de cilinder helemaal glad was en de zuiger ook nog helemaal goed was.

omdat ik nog nooit een am6 blok uit elkaar gehad heb vroeg ik me af waar dit in kan zitten...

dit is gebeurd toen ik reed in zijn 6 vrij hoge toeren (precies weet ik niet want mijn mrx heeft geen toerenteller) toen hij ineens inzakten in toeren, vervoglens heb ik hem aan de kant gezet en aan proberen te duwen... helaas zonder resultaat met als gevolg dat ik door een auto nou huis gesleept ben in zijn vrij.

wat kan dit zijn en waar moet ik het zoeken? moet heel het blok uit elkaar of hoeft dit maar gedeeltelijk?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved