Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
48970 | DNAx | 6-4-2008 22:58 | Begin Forum | 701 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: DNAx | Gepost op: 6-4-2008 22:58 |
Dus kan dit kwaad? Is het universeel mocht ik een nieuwe moeten halen? En is het duur? DIT PROBLEEM IS OPGELOST! Iets over opvoeren. Ik dacht dat hij zo goed als helemaal opgevoerd was maar dat bleek niet het geval. Ik haalde er vandaag de uitlaat af en vond ik nog een vrij grote ring. Hij rijd momenteel 60/65 (op de teller, maar die komt zo goed als overeen met echte kilometers) Er zit gewoon een helemaal standaard AM5 blok onder. De sproeier is maat 60, maar is nu al iets te groot. Want, vooral als ik net ga rijden, stottert hij er voor de powerband en als het wat slechter weer is valt hij heel snel uit als ik geen gas bij geef als hij stationair staat. Maar ik wil hem echt goed snel hebben, dus ik haal waarschijnlijk nog een grotere sproeier. Ik weet alleen niet of ik een grote of kleine sproeier heb. Dus weet iemand dat hier? En hoe kan ik het beste te werk gaan met de begrenzing? Gewoon uitboren totdat ik de goeie snelheid heb? De vertanding is trouwens 15/46 HIER ZOU IK GRAAG SNEL ANTWOORD OP HEBBEN, ZODAT IK HIERMEE KAN BEGINNEN! Dan is er ook nog iets. Toen ik mijn uitlaat eraf haalde zag ik dat er mega veel dikke zwarte prut overal zat. Het zat eigenlijk over de hele onderkant van mijn uitlaat. Hier heb ik ook een foto van. Wat kan dit zijn? DIT IS NIET DRINGEND (DENK IK?) MAAR OOK HIER ZOU IK OOK GRAAG NOG EEN ANTWOORD OP HEBBEN! En dat was het alweer. Alvast bedankt voor alle hulp Dit bericht is gewijzigd door DNAx op 7-4-2008 om 14:36 uur. Dit bericht is gewijzigd door DNAx op 7-4-2008 om 14:38 uur. Dit bericht is gewijzigd door DNAx op 7-4-2008 om 14:41 uur. |