Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4897 jeroen 30-7-2002?21:16 Technical Forum 1526 29

Topicpost
Gepost door: jeroen Gepost op: 30-7-2002?21:16
ja, fijn he, reeed over zo'n stukje weg, niks aan de hand, 7000 rpm, ineens hoor ik beetje raar geluid, was maar 1 a 2 seconden, en hij valt uit, ik meteen koppeling inknijpen, en ik wist het al wel, vastloper...... ik laat me mooi uitrollen, en stop voor bij een huis, wou em nog even proberen aan te kicken, maar ja, niet dus, bel aan bij dat huis bel ff naar huis, maar ja pa had weer geen aanhanger dus ik kon die 5 km gaa n lopen door het centrum, fijn, loop weg van dat huis, komt die man mij achterna en zegt, wacht maar ik breng je wel, (hehe boeren he ), dus hij brengt me naar huis, brommer op de kar, bij huis, meteen cilinder eraf, was trouwens tering heet toen, maar was al weer koud, en er zaten niet echt krassen in, maar nog goed genoeg voor het verder rijden, zuiger zag er wat zwart bruin uit, krukas had wel wat speling, dus morgen breng ik em weg naar tuner, kijken of die em kan reviceren, meteen goed voor een poosje, maar hoe kan dit nou gebeurt zijn?? vast door de warmte, maar ik reed niet met te veel toeren, en ik moest et weer aan mn vader uitleggen, ik zou van, jaja dat komt van de krukas, hij zo, ow, dan betaal ik de revisatie wel, maar is dit echt zo? ik zei maar wat

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved