Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4894 | Blorn | 30-7-2002?01:27 | Technical Forum | 759 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Blorn | Gepost op: 30-7-2002?01:27 |
ok, idtje idtje ik wil carter inlaat maken op een mb/mt om dat misschien later toe te passen op een nsr blok met rs, rx, gsm, derbi(??) cilinder.. ik heb het al eens eerder gezien dus het moet mogelijk zijn... waar ik dus aan dacht, ik teken op het carter uit waar het gat voor het membraam moet komen, split het blok vijl het uit, boor gat in het carter en tap er draad in (of laat er boutjes op vast lassen) en dan met van die opvulstukkies (die je nodig hebt bij mt malossi als je 4kleps membraam hebt...) oid de ruimte voor het membraam creeren, en dan dus het spruitstuk erop schroeven... mijn vraagjes.. is dit wel mogelijk?? is er wel ruimte voor?? moet je het op een bepaalde plek doen voor beste spoeling? moet de cabby op de hoek zitten als ie normaal zit of maakt dat niet zo heel veel uit?? graag reacties want lijkt me een leuk plannetje en dan een mhr cilinder oid pas maken (die dus al voor carter inlaat is..) en zonodig een drijfstang met de juiste lengte in de kruk laten persen als het niet helemaal gaat werken.. (met de slag dus..) hier het idtje hoe het in mn hoofd zit.. het ziet er niet uit maar moet een blok voor stellen met cil erop verdere uitleg op plaatje.. http://www.theforumi...carter_inlaat_id.jpg |