Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
48923 PuchMaxiS72 3-4-2008 23:03 Main Forum 1390 12

Topicpost
Gepost door: PuchMaxiS72 Gepost op: 3-4-2008 23:03
Hoi,

De voorrem van mijn TSX doet weinig meer. Heb nog nieuwe schoentjes gekocht en de kabel strak gezet, maar er is bijna geen remkracht meer mee te behalen.

In de trommel staat: 'Max Diameter 120.7.' Dus, de schuifmaat erbij gepakt, en jahoor, 120.7 gaf ie aan, ietsje meer zelfs. Ik kan hieruit dus concluderen dat hij is ingesleten tot een punt (120.7mm diameter) waarbij de remkracht duidelijk verminderd.

Nou heb ik 2 opties:

-Een vriend van mij heeft nog een TSX voorvelg, in hoeverre die is ingesleten weet ik niet, hij heeft alleen wat doffe en kale plekken in z'n lak.
-Overmaat remvoeringen gaan laten maken. Nou was mijn vraag aan jullie dus, of dat daadwerkelijk gedaan wordt voor niet teveel geld, en of er ook zo'n bedrijfje in mijn regio(Zuid-holland, Leiden) zit. Mijn velg ziet er namelijk nog perfect uit, bijna nieuwe spaken zelfs nog(heeft de vorige eigenaar denk ik laten doen.) en geen doffe plekken. Ook nog volledig identiek aan de achtervelg, de originele velgen dus.

Maar om op mijn vraag terug te komen: zijn er mensen die ervaring hebben met overmaat remvoeringen, wat kost het, en waar zou je het kunnen laten doen?

Alvast bedankt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved