Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
48829 | xXhonda-mtx-shXx | 30-3-2008 19:02 | Technical Forum | 457 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: xXhonda-mtx-shXx | Gepost op: 30-3-2008 19:02 |
heb even nieuw topic aangemaakt omdat mijn principes zijn ook een beetje veranderd. ik wil een org. mt5 clinder tunen zodat hij minstens 70 loopt, met niet te hoge toeren, liefst echt laagtoerig maar omdat het niet mogenlijk is om dan nog 70 te halen mag hij wel toeren maken maar zeker niet janken. verder wil ik wat meer koppel krijgen als org. ik begrijp dat je niet echt koppel kan krijgen met 50 cc maar gewoon wat meer als orgineel moet toch wel lukken? hier wat vraagjes - kan iemand inschatten of ik >70km/h kan halen? - wat voor carb. kan ik het beste gebruiken? - bredere uitlaatpoort maak hem laagtoeriger, krijgt hij hier meer koppel en/of een hogere top van? - is hij zuiniger met lage toeren? - gaat er ook meer kapot met hoge toeren of valt dit wel mee? - belgische 50cc.. is deze hoogtoerig? gaat hij lang mee? (hoeveel)zuipt ie |