Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
48711 Cyper.76 25-3-2008 16:00 Technical Forum 1198 16

Topicpost
Gepost door: Cyper.76 Gepost op: 25-3-2008 16:00
ik heb al eerder een topic geplaatst over dat mijn carburateur overliep, dit heb ik verholpen met een nieuwe vlotter erin te doen.

beetje bijgebogen en benzine door het slangetje gedaan, totdat hij stopte (vlotternaald het gat dichtte) en toen gekeken hoeveel benzine er in het bakje zak. die kwam toch wel 80 % vol.

Ik dacht/denk dat dit goed is, toch? Ik heb toen een beetje door het industrie terrein gereden, toch wel een aardige 25 minuten. Dus ik dacht, dat zit wel goed verder, hij trekt de vlotterbak niet leeg en dat ik stil kom te staan.

Nu rijd ik vanmorgen naar school en toen viel hij uit na 6 km ongeveer. even 1 minuutje gewacht en toen doorgebaggerd. Terugweg precies hetzelfde, terwijl ik gisteren wel zo lang kon rijden.

Moet ik dan nog verder de vlotter bijbuigen? loopt de benzine niet goed door ofzo? moet ik iig wel het probleem bij de benzine-toevoer zoeken? want ik weet niet zeker of het nog wel de vlotterbak is die het probleem veroorzaakt, misschien loopt de benzine ook niet overal soepel door, terwijl het eerst wel altijd zo heeft gedaan!

alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved