Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
48697 Martijn II 25-3-2008 1:21 Main Forum 9779 116

Topicpost
Gepost door: Martijn II Gepost op: 25-3-2008 1:21
Omdat ik steeds meer topics en replies zie met bar slechte taal erin, vraag ik me af of er écht zoveel mensen zijn met dyslexie of dat mensen hun taal gewoon niet beheersen.

Het jammere van dyslexie is dat mensen veel verstand van zaken kunnen hebben maar gewoon problemen hebben met de geschreven taal. Mensen die ik ken die dyslectisch zijn is verder niets aan te merken en kan ik geweldig mee praten.

Dit topic is trouwens helemaal niet negatief bedoeld als mensen dat denken... vraag me af of er veel mensen zijn die dyslectisch zijn...als dat blijkt hebben anderen er misschien begrip voor en zal er minder snel kritiek zijn op taalgebruik.

Voor de mensen die vooroordelen hebben over dyslexie, niet snappen wat dyslexie is:

KLIK

Ben je dyslectisch en heb je geen zin om dat hier te vertellen, dan moet je accepteren dat mensen kritiek hebben op je taal, want dan kunnen ze er ook moeilijk begrip voor hebben he...?

Voor de mods waarvan ik al verwacht dat ze zoiets dichtgooien, denk eens na in hoeverre dit topic bij kan dragen aan de mentaliteit op dit forum tegenover andere users, en in hoeverre dit topic forumgerelateerd is voordat je het dichtgooit.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved