Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
48561 | Cyper.76 | 18-3-2008 10:51 | Main Forum | 7668 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: Cyper.76 | Gepost op: 18-3-2008 10:51 |
Verslagje, had ik zin in hihi xD wel met paar vraagjes op het einde.. Gisteren was ik een beetje aan het rijden en mijn honda mt5 afstellen tot ik ineens een politie zie aan de andere kant van de rotonde. Die wijst dat ik rechtdoor moet. Ik ga netjes rechtdoor en wordt door 3 politie-agenten aan de kant gehouden en er werd gevraagd om kentekenbewijs en rijbewijs etc. te laten zien. 10 minuten daarvoor was ik in de wasstraat mijn portemonnee verloren kwam ik na die tijd achter. Dus ik naar huis lopen om mijn portemonnee thuis op te halen (ik dacht dat ik hem thuis had) maar daar lag hij niet. Ik weer terug naar de politie en toen waren ze een beetje hun zaak aan het afronden. (ze hielden controle voor elk voertuig dat langskwam) dus ze stonden op een gegeven moment allemaal bij mij, laatste klant. Dus iedereen commentaar: "ja, wel weinig profiel" en "waar zijn je richtingaanwijzers" en "wat is het, 80cc? je kwam wel hard aanwaaien" en van die kutopmerkingen terwijl ik supervriendelijk deed. Dus kneep hem een beetje van shit, waar gaat dit naartoe, dus kreeg ik uiteindelijk een boete van 50 euro omdat mijn kenteken niet goed zichtbaar is. Ik beetje boos mompelen omdat ik dacht dat ze aan het staken waren en dat ze aan het zeiken waren etc. Maar goed ik moest binnen 1 week op het bureau verschijnen en laten zien dat mijn kenteken op de goede plek zit, maar ik ben bang dat ze mij ook op de rollerbank willen zetten want de agenten begon ermaar over door te drammen. "Ja je moet blij zijn, ik had je zo mee kunnen nemen naar de rollerbank" en "je kunt je brommer ook vrijwillig laten testen op het bureau" (krijg je trouwens een boete als die dan te hard loopt?) Maar als ik dus deze week verschijn met mijn brommer, heb ik dan kans dat ze me meteen op de rollerbank zetten? Ze kwamen wel zo over bij mij dat het zulke naaiballen zijn! Maar ik dacht eraan om erheen te rollen. - Bougie eruithalen - onstekingsdraadje doorknippen - vlotternaald dichten - benzineslangetje verstoppen of heeft iemand nog betere ideeen? Mijn ma zegt dat ik niet moet denken dat ze achterlijk zijn en als ik dat doe dat ze mij juist extra gaan bekeuren of onderzoeken. wat denken jullie? Thx edit: spelling en grammatica controle Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 18-3-2008 om 12:25 uur. Dit bericht is gewijzigd door Cyper.76 op 18-3-2008 om 14:19 uur. Dit bericht is gewijzigd door Cyper.76 op 18-3-2008 om 14:26 uur. |