Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
48448 sjanie 11-3-2008 23:05 Main Forum 6497 47

Topicpost
Gepost door: sjanie Gepost op: 11-3-2008 23:05
Ik heb november vorig jaar een nieuwe derbi drd pro gekocht met garantie. Hij is opgevoerd met de gewone uitlaat waardoor hij rond de 75. Nu is dat ding bij de 1500 km vastgelopen. Ik dat ding naar de dealer gebracht. hun dat blok uit elkaar gehaald waarna ze erachter kwamen dat er iets mis was met de krukas, krukaslagers of de montage van de krukas dat weet ik niet meer. Dus een fabrieksfout. Daardoor is de hele krukas verrot gegaan inclusief zuiger. De cilinder kan waarschijnlijk nog gebruikt worden. Nou is het grote probleem dat dit alles eigenlijk niet meer onder de garantie valt omdat ie is opgevoert. dealer had naar derbi gebeld en moet nu fotos van het blok en de uitlaat maken en opsturen zodat ze kunnen kijken of die erg is opgevoerd en wat er precies is etc. waarna ze het misschien nog willen vergoeden omdat het een fabrieksfout is. De reparatie gaat rond de 600 euro kosten en als dit niet zou worden vergoed word ik denk behoorlijk pissig op derbi. Wat denken jullie, maak ik kans dat het vergoed word ?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved