Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
48330 Thijsse 4-3-2008 13:33 Meeting Forum 15139 297

Topicpost
Gepost door: Thijsse Gepost op: 4-3-2008 13:33
Zoals de meeste al weten, komt er een ook een Bigmeeting (verder BM) in 2008.

Foto's van vorige BM's zijn hier te vinden:

BM2k1
BM2k2
BM2k3
BM2k4
BM2k6
BM2k7

Dit jaar wordt de BM geregeld door _Elke en Thijsse


Sommige mensen hebben me gevraagd of ik zsm de datum kon vaststellen, zodat ze er rekening mee kunnen houden met hun vakantieplanning, en dat is dus al klaar:

3-8-2008 tot 10-8-2008

Locatie is bekend: http://www.nieuwrengelink.nl
familie ter Horst
Rengelinkweg1
7122 JW Aalten
tel. 0543-466555
fax. 0543-466554



Wie mag er komen en met welk vervoersmiddel?

Elke BF-er is welkom, eventueel zijn ook introduce's welkom, maar dan even overleggen met ons.
Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk mensen met een brommer komen, dat is immers het hele idee achter BF en daarmee ook de BM's. Er zullen tourritjes geplanned worden en ook met andere dingen wordt er natuurlijk rekening gehouden met brommers, bijv. de afstand tot de winkels.
Nu zijn er mensen die inmiddels geen brommer meer hebben, maar een auto of motor hebben. Natuurlijk zijn die ook welkom, alleen willen we niet dat het aantal auto's het aantal brommers overtreft. Auto's zijn ook maar beperkt toegestaan op het terrein, wegens eerdere slechte ervaringen daarmee. Mensen met een motor kunnen prima meerijden met de tourritjes, voor auto's wordt het misschien wat moeilijker.

Vuistregel voor mensen met auto:
Je mag alleen met de auto komen als je al op eerdere meetings bent geweest en je ten tijde van de meeting niet in bezit bent van een acceptabel stuk 2 wielerig vervoer.
Uitzonderingen in overleg met Thijsse of Elkee.

Kortom: iedereen mag komen, en de BM is vooral gericht op brommers (2wielers).


Blij dat ik een camping heb gevonden, ben ik opzoek gegaan naar dingen die we kunnen doen als deze camping onze BM2k8 camping wordt. (wat wss zo zal zijn).
Ook heb ik even een luchtfoto van Google Earth afgehaald, meerdere foto’s komen nog in beginpost.

Wat is er te doen?

- Recreatie gebied Slingeplas

afstand camping: 11.4 km , ca. 16 min. met de auto
info: Een dagrecreatiegebied met waterplas, strand, ligweiden, speelvoorzieningen, beachvolleybalveld, visstoepen, duikplatforms, parkeerplaatsen, fietsenstalling, toiletten, barbecueplaats, buitendouches en een verkooppunt.
meer info:Slingeplas


- Subtropisch zwembad BAHIA

afstand camping: 10.2 km , ca. 14 min. met de auto
info: Onder de koepel bevindt zich de reuzengrote waterwereld. Buiten, onder de open hemel, treft u het verwarmde buitenbad aan!
Op het „Bahia-eiland“ valt er heel wat te ontdekken...

meer info: Subtropisch-zwembad


- Indoor Kartbaan Winterswijk

afstand camping: 17.7 km , ca. 20 min. met de auto
info: Indoor Kartbaan, Lasergamehal, en Bowlingbaan, erg leuk volgens Thijsse en Freya
meer info: Kartbaan

- Supermarkt

afstand camping: 7.0 km , ca. 12 min. met de auto
info: C1000 supermarkt


- Bioscoop Skopein

afstand camping: 19.6 km , ca. 24 min. met de auto
info: Skopein biedt meer dan film, meer dan theater, meer dan film alleen
meer info: Skopein


- Dancing de Radstake

afstand camping: 16.9 km , ca. 21 min. met de auto
info: uitgaansgelegenheid
meer info: Radstake



- IJssalon Talamini
afstand camping: 19.8 km , ca. 24 min.
meer info: Misschien leuk om met de brommers heen te rijden als tourrit!
meer info: n.v.t

De luchtfoto van camping Nieuw Rengelink

Nieuw Rengelink

even klikken, anders was de foto te klein

ff wat punten:

we hebben eigen veld met meerdere stroompunten die iedereen mag gebruiken

we hebben een eigen schuur waar brommers inkunnen, en een eigen parkeerplaats voor auto's, zodat deze beetje van het veld afblijven

we hebben douche en toilet hokken, 2 wc's en 2 docuhes voor de heren, en hetzelfde voor de dames

we hebben een ''multifunctionele ruimte'' van ongeveer 5x8 waar we altijd kunnen zitten voor wat dan ook, is een kookplaat, koffiezetapparaat en een koelkast

we hebben een vuurkorf op t veld, daar word vuur gemaakt en verder nergens

we hebben nog niet:

- prullenbakken, die moeten iedereen zef ff meebrengen, hoeft niet als je maar zorgt dat je standplaats schoon is als je weggaat

- garantie op goed weer, maar daar ga ik wel van uit

- aanmeldingen, dus ik ga de inschrijvingen zo snel mogelijk starten



Zodra er meer bekend is, komt het in dit topic en deze startpost te staan. Kijk hier dus eerst voordat je een, wellicht onnodige, vraag gaat stellen!


Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 24-3-2008 om 15:59 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved