Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4820 Rick 23-7-2002?10:22 Meeting Forum 1666 16

Topicpost
Gepost door: Rick Gepost op: 23-7-2002?10:22
ok hier dus ff mijn meeting verslag ik zal gerust nog dingen vergeten zijn maar dat boeit niet

In de week van 15 t/m 22 juli is er met leden van het Brommerforum een BIGMEETING georganiseerd voor voornamelijk Honda schakels
Ik was daar ook aanwezig samen met nog wat andere lui
1e dag was het meteen al lachen, ik was aangekomen met Barry, hadden de tent opgezet en we zijn maar in een stoel gaan zitten te wachten op de rest
na iets van 2 uur wachten kwamen Herco, Arjan, Bert, Rutger aan toen werd het al gezelliger!
en toen na nog een uurtje wachten kwamen de Groningers, Jan, Lude, Jorrick, Joost
En echt laat waren de Amsterdammertjes die kwamen s'avonds pas aan maarja die moesten ook wel 150km op de brom rijden
Ok nu was echt iedereen er en kon het feest beginnen, brommers werden geinspecteerd, veel geluld, er werd bier gehaald en flink naar binnen gegoten
Het duurde dan ook niet lang voordat er al een paar bezopen waren
Rens & Jan gingen maar kansloos zuipen maar op een gegeven moment was Rens dus verdwenen
Wat bleek nou, hij lag lekker ff te krikken met een wijf in een tent waar wij met z'n 20'en omheen zaten ofzo ))
Dat was zo'n beetje dag 1!!
Dag 2, iedereen werd wat later wakker van de brakke avond daarvoor en er werd al snel naar Ommen gesjeest om naar de Appie hein te gaan!
Daar werd flink wat ingekocht en volgens mij dacht de hele stad Ommen dat wij criminelen ofzo waren want de meeste mensen keken zo kwaad naar ons
Na de Appie hein meteen maar ff wezen tanken met z'n allen dat was ook wel komisch
Trouwens op het kruispunt ook heeeel veel motors gezien in de week (kwijl)
Weer met z'n allen teruggekomen op de camping gingen de tassen open en werd er flink gevroten door degene die wat hadden gehaald, de andere helft moest nog wakker worden en ging later naar de appie hein
Ook meteen weer wat mooie stukjes bos gezien onderweg en er liepen wel wat leuke meisjes rond
verder hebben we een beetje geraced en nog steeds veel geluld die dag, en s'avonds weer kansloos gezopen!
Anton was zo ver heen dat hij niet eens meer wist waar zijn tent stond en gewoon niet meer op kon staan, de reflex dat hij zijn kop over de stoelleuning moest gooien toen hij moest kotsen kwam iets van 2x te laat dus ze kleding zat onder ze eigen drek
Dag 3, Ik werd s'ochtends wakker en vroeg me af want Anton nou buiten op zijn luchtbed en slaapzak deed, maar het zag er leuk uit dus ik heb meteen me fototoestel gepakt ! HA ! foto's volgen nog
Weer duurde het redelijk lang voordat de meeste wakker werden, Rafael, Michael, Herco en ik zaten ondertussen al aan de koffie en ik had al bijna weer een hele ontbijtkoek achterover gedrukt
Later op de middag zijn we nog met (op een paar mensen na) z'n allen naar het zwembad van Ommen gereden om daar es lekker te zwemmen en voor het 1st in de week te doesjen want echt die camping was zo FUCKING RANZIG!!!
Er werd daar flink gevochten om de grote rubber band waar we met z'n allen op af stormde
En s'avonds werd er natuurlijk door sommige weer Kansloos gezopen
Dag 4, aardig rustig dagje, bijna iedereen ging s'middags karten in Nijverdal dit bleek ook zeer geslaagd!, verder niet echt zo heel veel gedaan die dag en het zuipen werd ook minder want sommige liepen nog steeds zo nu en dan te kotsen
Dag 5, s'ochtends natuurlijk weer NAAR DE APPIE HEIN!!!!!!!!, we waren ondertussen al bekend daar want ineens begon de cassiere tegen me aan te praten en werd Jan geil van een vakkenvulster
Daarna weer buiten op de stoep zitten ontbijten as usual, hoop chagerijnige mensen die tuteren als ze hun auto in de parkeerhaven willen zetten waar onze brommers stonden
Lude maakte ook bijna een wheelie op een of andere ouwe kerel met ze Huge MT op de stoep
Maar dat had ie verdient!
Dit was ook de dag dat Anton al wegging, was wel jammer want Anton was een goeie gap!
Dag 6, s'ochtends je raad het al, APPIE HEIN!
S'middags gingen er al aardig want mensen weer terug naar huis (Michiel, Rafael, en nog wat mensen) was wel jammer want de groep viel een beetje uiteen maar het was niet anders he!
Ook begon het te regenen wat klote was, we hebben bijna de hele dag in mijn legertent gezeten met de overige groep, was ook wel gezellig daar niet van maar tog je kan zo weinig doen dan he
Dag 7, s'ochtends om half 9 iedereen deruit zo snel mogelijk troep inpakken en de legertent afbreken, toen die platlag nog wat troep rondom de tent opgeruimd
Toen kwam me pa mij + tent ophalen dus ik heb afscheid van de groep genomen en ben ook richting huis gegaan
Rond een uur of 12 is de rest van de groep op huis aan gegaan en bijna iedereen is heelhuids thuis gekomen, alleen Harry zijn 70 eurocilindro naaide 30km voor zijn huis vast :(
Maarja daar komt nu een 80cc blok voor in de plaats
Ook hadden we deze week het motorblok van Martijn gereviseerd, het was een wonder dat dat ding nog 75 liep met een eruitgeblazen krukaskeering, 1cm speling op de krukas en een zuiger die tegen de kop aan zat te beuken
nadat dat allemaal weer in elkaar zat blaaste het weer als de hel en liep het perfect!

Dit was dus mijn meeting verslag, ik zal gerust nog dingen vergeten zijn, zeker veel kleine details maar echt dat is teveel om op te noemen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved